عمومی

عمومی وردپرس

عمومی

عمومی وردپرس

باکس بازشو (هتلی)

قبل از پرداختن به باکس بازشو بهتر است به باکس بپردازیم که نوعی ساده و شیک از تخت است که در گذشته طرفداران زیادی داشته است. باکس می تواند از جنس های مختلفی باشد مانند چوب و فلز که بیشتر از آن ها استفاده می شود. معمولا بر روی متریال اولیه از موادی مانند چرم، پارچه و … برای زیبایی بیشتر استفاده می شود. امروزه با پدیده جدیدی به نام باکس بازشو (هتلی) روبرو هستیم.

باکس بازشو، پدیده ای جدید در صنعت تخت خواب است که طرفداران زیادی پیدا کرده است و دارای کاربردهای فراوانی است. شاید می پرسید که این باکس بازشو چه فایده ای برای شما دارد؟ جواب این است که شما با خرید یک باکس بازشو، یک کمد به فضای اتاق خود اضافه کرده اید.

خانه های آپارتمانی این روزها بسیار کوچک شده اند و استفاده بهینه از هر فضایی این روزها اهمیت بسیار زیادی دارد. معمولا کسانی که خانه های کوچک یا اتاق های کوچکی دارند، ترجیح می دهند که از این باکس بازشو استفاده کنند تا بهینه تر از فضا استفاده کنند.

باکس بازشو (هتلی) چه کاربردهایی دارد؟

یکی از سوالاتی که افراد مختلفی می پرسند، این است که باکس بازشو چه کاربردی دارد و چرا باید آن را خریداری کنند؟ برای این سوال دلایل بسیار زیادی وجود دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

بدون نیاز به ابزار جهت نصب و جا به جایی

اولین دلیلی که برای خرید این نوع خاص از باکس مطرح می شود، راحتی نصب و جا به جایی آن بدون هیچ وسیله خاصی است. افرادی که در خانه های اجاره ای زندگی می کنند، معمولا هر سال یکبار باید خانه خود را عوض کنند.

تعویض خانه و حمل و نقل وسایل یکی از مواردی است که معمولا مورد دغدغه این افراد است. استفاده از باکس بازشو جکدار که حمل و نقل آسانی دارد به شما کمک خواهد کرد که دغدغه کمتری داشته باشید. همچنین اگر بخواهید، اتاق خواب خود را تعویض کنید، می توانید به آسانی این کار را انجام دهید.

کیفیت مطلوب متریال و روکش ها

جالب است که بدانید، کیفیت های این باکس ها از باکس های معمولی معمولا بالاتر است و طول عمر بیشتری دارند. اگر می خواهید که تخت خواب خود را برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار دهید، بهتر است یکبار هزینه کنید و باکس بازشو بخرید و از مزایای آن لذت ببرید.

افزایش طول عمر تشک

اگر تخت خواب شما بصورت استاندارد ساخته شده باشد، باعث می شود که طول عمر تشک شما نیز افزایش پیدا کند. افزایش طول عمر تشک باعث می شود که شما در هزینه های خود کمتر هزینه کنید.

معمولا باکس های معمولی باعث خرابی تشک می شوند. خوابیدن بر روی یک تشک که نیاز به تعویض دارد، باعث می شود که شما صبح در هنگام بیدار شدن، احساس خستگی کنید و روز بدی را پشت سر بگذارنید. انتخاب یک باکس بازشو بهترین روشی است که می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع : باکس بازشو (هتلی)

پمپ باد دستی و برقی خانگی چیست؟

افراد زیادی هستند که جزو طرفداران و خریداران محصولات بادی هستند. محصولات بادی برای استفاده شدن نیاز به باد دارند و شما باید آن ها را باد کنید. برای باد کردن انواع محصولات بادی می توانید از پمپ باد دستی و خانگی استفاده کنید. اگر شما هم این سوال را دارید که کدام نوع پمپ باد دستی و برقی برای شما مناسب است، بهتر است این مقاله را با دقت مطالعه کنید. در این مطلب به آسانی این سوال را برای شما باز خواهیم کرد.

قبل از پرداختن به این موضوع فقط یادآوری این نکته ضروری است که هر نوع پمپ بادی برای یک دستورالعمل خاصی تهیه و استفاده می شود. البته همه ی پمپ ها شاید بتوانند کار یکدیگر را در مصارف خانگی انجام دهند. شناخت تفاوت های جزئی همان چیزی است که به شما کمک می کند که تشخیص دهید کدام نوع پمپ باد دستی و برقی برای کار شما بهتر است.

پمپ باد دستی و برقی

به صورت کلی هر کسی قادر است که از هر نوع پمپی در خانه ی خود استفاده کند. اگر محصول کوچکی خریداری کرده اید که برای استفاده از آن نیازمند یک پمپ باد هستید، می توانید از پمپ باد دستی استفاده کنید. پمپ های دستی می توانند با گذاشتن پا بر روی یک پدال این کار را به آسانی برای شما انجام دهند.

برای محصولات متوسط بادی هم شاید بتوانید از پمپ باد دستی استفاده کنید البته ممکن است که این کار از حوصله و توان شما خارج باشد چرا که باید این کار بصورت پشت سرهم انجام شود. برای محصولات بادی متوسط و بزرگ معمولا استفاده از یک پمپ باد برقی می تواند راهگشا باشد.

برای روشن شدن موضوع فرض کنید که شما یک تشک بادی خریداری کرده اید! برای باد کردن آن نمی توانید از یک پمپ باد دستی کمک بگیرید چرا که انرژی بسیار زیادی باید برای باد کردن آن بگذارید و همچنین که مدت زمانی که باید برای این کار انجام دهید، طولانی خواهد بود.

پمپ باد دستی

پمپ باد دستی

این روزها اگر به بازار سر بزنید، شاهد این موضوع خواهید دید که پمپ باد دستی موجود در بازار دارای انواع بسیار مختلفی هستد. پمپ باد دستی می تواند در سایزها و شیوه های مختلف و متنوعی وجود داشته باشد. پمپ باد دستی می تواند با رکاب زدن و یا فشار دادن دست بر روی پدال این کار را برای شما انجام دهند.

شما بر اساس وسیله بادی که دارید باید سایز پمپ باد دستی خود را انتخاب کنید. استفاده از یک پمپ باد دستی کوچک برای باد کردن یک قایق بادی عملا امکان پذیر نیست و شما باید از یک پمپ باد دستی بزرگ برای این کار استفاده کنید.

پمپ باد دستی در انواع تلمبه ی دستی یا پایی وجود دارند که کار را برای شما سخت نکنند. تا اینجا شاید دید خوبی برای انتخاب بین پمپ باد دستی و برقی پیدا کرده اید اما اطلاعاتی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد، راهگشای شما در این موضوع هستند. پس با ما همراه باشید.

پمپ باد برقی

پمپ باد برقی

اگر شما در شرایطی می خواهید از پمپ باد استفاده کنید که استفاده از برق بصورت همزمان نیز ممکن است، پمپ باد برقی گزینه بسیار مناسب تری نسبت به پمپ باد  دستی است. کار کردن با این نوع پمپ بسیار راحت تر از پمپ باد دستی است. البته در مقایسه پمپ باد دستی و برقی باید به این نکته اشاره کرد که هزینه لازم برای خرید یک پمپ باد برقی به مراتب بیشتر از پمپ باد دستی است.

منبع :  پمپ باد دستی و برقی خانگی چیست؟

پمپ باد دستی و برقی خانگی چیست؟

خرید کمپرسور هوا

یکی از کاربردی ترین دستگاه های مورد استفاده در صنعت، کمپرسور هوا است. کمپرسور هوا برای بعضی از صنایع بسیار ضروری هستند و همین موضوع باعث می شود که شما در مورد خرید یک پمپ باد دقت کافی را به خرج دهید. اما چگونه باید این دقت را به خرج داد؟ به چه مواردی باید توجه کرد؟ این ها همه سوالاتی هستند که به شما در انتخاب یک پمپ باد کمک خواهد کرد.

شناخت نکات فنی دستگاه به شما کمک خواهد کرد که دید بازتر و کامل تر به انواع پمپ باد داشته باشید و همین موضوع باعث می شود که شما رضایت خاطر بیشتری در این زمینه داشته باشید. در ادامه این مقاله کاربردی اطلاعات ارزشمندی در این زمینه پیدا خواهید کرد.

کمپرسور هوا

دستگاه ها و ابزارآلات بادی از گذشته دور در صنعت مورد استفاده قرار می گرفتند. این دستگاه ها و ابزارآلات در صنایع سنگین مارد، معادن، راه سازی، ذوب فلزات، مونتاژ، نصب قطعات ماشین آلات و … مورد استفاده قرار می گرفتند و قرار می گیرند!

اگر بخواهیم به تاریخچه این ابزارآلات و دستگاه ها در ایران نگاهی بیندازیم، متوجه خواهیم شد که تنها چند مارک خاص و معتبر جهانی می توانستند دستگاه های خود را به ایران صادر کنند و آن ها را به فروش برسانند! خوشبختانه در سال های اخیر که شاهد رشد های مختلفی در زمینه های مختلف هستیم، شاهد افزایش نیاز به کمپرسور هوا هستیم همین موضوع باعث شده است که برند ها و کیفیت های موجود در بازار کاملا متفاوت شوند!

همین تفاوت باعث شده است که شرکت های عرضه کننده پمپ باد در زمینه های گوناگون با یکدیگر به رقابت بپردازند! شرکت های مختلف برای این که مزیت رقابتی بهتری داشته باشند، کالاهای خود را ضمانت می کنند و آن را تحویل می دهند.

پمپ باد برقی

پمپ باد برقی

پمپ بادی که با استفاده از انرژی برق، کار خود را انجام می دهد، دارای مزیت های مختلفی از جمله در دسترس بودن الکتریسیته، بدون نیاز به هیچ گونه انرژی فیزیکی و … است.

بعضی اوقات برخی از صاحبان کارگاه های صنعتی این سوال را می پرسند که چه چیزهایی می تواند جایگزین یک کمپرسور هوا شود؟ شاید بتوان از ابزارآلات برقی بجای  پمپ باد در برخی صنایع استفاده کرد اما استفاده از پمپ باد همیشه به صرفه تر است و گزینه بهتری محسوب می شود.

دستگاه کمپرسور هوا (مبدل ذخیره کننده و فشرده کننده هوا)

در صنایع مختلفی که نیاز به هوای فشرده شده وجود دارد، این نیاز توسط یک فشرده کننده هوا معمولا تامین می شود که دارای انواع مختلفی است. در این موضوع نکته مهمی که وجود دارد، حجم دستگاه است. حجم مناسب یک کمپرسور هوا باعث می شود که کارایی آن انتخاب شود.

اگر در کارگاه یا کارخانه شما از فشرده کننده هوایی استفاده می شود که مخزن آن با کارایی آن خیلی متناسب نیست شما شاهد مشکلاتی از قبیل استهلاک زیاد دستگاه و مصرف زیاد انرژی خواهید بود که در هر دو حالت به معنای هدر دادن منابع مالی شماست و باید برای آن یک فکر اساسی بکنید.

شلنگ انتقال هوای فشرده کمپرسور هوا

در دستگاه های فشرده کننده هوا معمولا یک لوله فلزی وجود دارد که برای انتقال هوای فشرده کمپرسور از آن استفاده می شود. این لوله ها و اتصالات به شدت نیازمند توجه ویژه و رسیدگی هستند تا خراب نشوند. با مراقبت و نگهداری صحیح می توان از هزینه های تعیمر دستگاه کاست.

انتخاب یک قطر و طول مناسب برای این شلنگ ها از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به آن توجه کافی داشته باشید. معمولا اتصالات بین لوله ها و شلینگ ها با استفاده از قطعات کوچکی به نام کوپلینگ و فیتینگ انجام می شود.

عملکرد صحیح در این زمینه می تواند کمک شایسته ای بکند تا دستگاه عملکرد خوبی داشته باشد.

واحد مراقبت کمپرسور هوا

واحد مراقبت کمپرسور هوا

در هر دستگاه بادی که می خواهید استفاده کنید، حتما باید از یک واحد مراقبت کمپرسور نیز استفاده کنید! هر واحد مراقبت کمپرسوری که عملکرد قابل قبولی دارد حداقل از سه بخش تشکیل شده است. البته با توجه به تصمیم گیری های فنی اپراتور دستگاه می توانید واحد های مراقبت دو بخشی نیز برای دستگاه خود پیدا کنید.

واحد های مراقبت دو بخشی شامل دو بخش فشار شکن و رطوبت گیر هستند که از خراب شدن دستگاه جلوگیری می کنند و طول عمر بیشتری برای دستگاه رقم می زنند. معمولا اپراتورهای فنی دستگاه های بادی که برای ماشین آلات و ابزار آلات نیاز به روغن نیست از این مورد استفاده می شود. در ادامه به معرفی ۳ واحد اساسی بخش مراقبت کمپرسور می پردازیم که به شما کمک خواهد کرد بهتر این دستگاه را بشناسید.

برای مطالعه ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع : خرید کمپرسور هوا