عمومی

عمومی وردپرس

عمومی

عمومی وردپرس

باینری آپشن چیست ؟

سوالی که این روزها ذهن افراد زیادی را درگیر خود کرده و بسیار علاقمند هستند که از این راه کسب درآمد دلاری خود را آغاز کنند . بله درست شنیدید بازارهای باینری آپشن درآمدی دلاری را برای شما به ارمغان می آورند ، درآمدی که این روزها به دلیل گران شدن دلار در ایران پتانسیل بالایی به خود گرفته است .

لطفا با دقت کلمه به کلمه این مقاله را مطالعه فرمایید تا بهترین راه ممکن را برای کسب درآمد از طریق بازارهای مالی انتخاب نمایید .

مسئله ای که خیلی از سایت ها بیان نمیکنند و گاها سرپوش میگذارند بحث ریسک بالای انجام معاملات در باینری آپشن است و همین ریسک بالا باعث شده که تعداد زیادی نتوانند از این بازار سودی کسب کنند و گاها با ضرر از دور خارج میشوند.

ولی شما در یک سایت تخصصی در زمینه بازارهای مالی هستید و این وظیفه تیم ماست که شما عزیزان را به درستی و بدون طرف راهنمایی کنیم تا اگر تصمیم گرفتید وارد بازارهای مالی شوید ، بازاری معقول تر و کم ریسک تر را انتخاب کنید .

خواهش میکنیم تا انتهای این مقاله را مطالعه کرده تا به درک این مقاله برسید چرا که در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی دارید .

آموزش باینری آپشن


اگر بخواهیم به ساده ترین شکل ممکن فعالیت در این بازار را توصیف کنیم باید اینگونه بگوییم که شما در باینری آپشن یک سری معاملاتی را انجام میدهید که در راستای پیش بینی روند یک نمودار است ، اگر پیش بینی شما درست دربیاد سود و اگر اشتباه دربیاد ضرر خواهید کرد. توجه داشته باشید که هر کدام از معاملاتی که انجام میدهید بر روی نمودار تاثیرخواهد گذاشت و شما معامله ای واقعی انجام میدهید ولی بصورت مجازی.

مثال:

شما در یک نمودار جهانی پیش بینی میکنید که قیمت در 1 دقیقه آینده رشد خواهد داشت و معامله ای خرید در همین راستا (buy) انتخاب میکنید ، حال اگر در طول 60 ثانیه آینده قیمت از همان جایی که شما معامله را باز کردید رشد کند به شما سودی بین 60 تا 85 درصد مبلغی که وارد معامله کردید تعلق میگیرد ولی اگر قیمت افت کند شما تمام مبلغی که وارد معامله کردید را از دست خواهید داد.

بروکرهایی مثل آلپاری و… نقش یک کارگذار (رابط بین معامله گر و بازارهای مالی) را دارند ولی بصورت مجازی و با دسترسی بسیار سریع و کاربردی تر.

عملا شما قبل از انجام معامله تایم فریمی که میخواهید معاملتان باز بماند را انتخاب میکنید که تایم هایی بین 1 دقیقه تا 1 روز در پلتفرم شما وجود دارد .

تصویر زیر پلتفرم باینری آپشن (فیکس کانتراکس) بروکر آلپاری میباشد که در آن انواع تایم فریم مشخص شده است ، لذا زمانی که تایم فریم خود را انتخاب کردید نوبت به تعیین میزان معامله میکنید که بستگی به میزان موجودی شما دارد .

در انتها وارد معامله شده و اگر در تایم فریمی که مشخص کردید نمودار به همان سمت حرکت کند شما سود خواهید کرد و مبلغ آن به حسابتان اضافه خواهد شد .

چگونه در باینری آپشن فعالیت کنیم؟

همانطور که در بالا گفتم در ابتدا باید یک بروکر را برای فعالیت خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید هر بروکری را سرخود انتخاب نکنید در کسب‌وکار های اینترنتی برخی از این بروکر ها اسکم یا کلاهبردار هستند . پیشنهاد تیم ما برای انتخاب یک بروکر عالی که با ایرانی ها هیچ مشکلی ندارد بروکر آلپاری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک باینری آپشن مراجعه نمایید.

آموزش اندیکاتور rsi آر اس آی

میخواهیم اندیکاتوری را معرفی کنیم که با ورودی های پیچیده ریاضی ساخته شده و یکی از برترین اندیکاتور ها جهت تحلیل بازارهای مالی و برای طراحی یک استراتژی کاربردی است در این پست به آموزش اندیکاتور rsi آر اس آی خواهیم پرداخت که بسیاری از کاربران مبتدی درخواست این آموزش را برای ما ارسال کرده بودند ، امیدواریم استفاده لازم را از این مقاله ببرید.

اکثر معامله گران که نوسان گیر هستند و کوتاه مدت ترید میزنند از این ابزار عالی استفاده میکنند و اگر دقت کرده باشید معمولا در تمامی بروکر ها و ابزارهای معاملاتی RSI وجود دارد ، که این مورد به تنهایی ، اهمیت بالای این اندیکاتور را میرساند ، در این مقاله سعی میکنیم کلیدی ترین نکات را در مورد rsi قرار دهیم.

اندیکاتور rsi چیست

آر اس آی جز دسته های اوسیلاتور ها محسوب میشود چرا که بین یک سطح 0 تا 100 نوسان میکند و نقاط بسیار مهم آن محدوده های 30 و 70 هستند.

کاربرد بیشتر این اندیکاتور نشان دادن محدوده های اشباع خرید و اشباع فروش است . هر زمانی که نمودار rsi به خط 30 رسید نشان دهنده اشباع فروش در آن نمودار هست و اگر rsi به خط 70 و یا بالاتر از آن رسید نشان دهنده اشباع خرید است و شما پوزیشن فروش را برای معامله تان در نظر میگیرید.

به تصویر زیر دقت کنید . نمودار آر اس آی به نزدیکی خط 30 رسیده اما با یک شیب بسیار زیاد رو به بالا روند نمودار را صعودی نشان داده است.

بنابر این هر زمانی مشاهده کردید شیب نمودار اندیکاتور به هر سمتی زیاد هست باید این احتمال را بدهید که تا چند لحظه دیگر با یک روند قدرتمند مواجه خواهید شد.

پیشنهادی که اکثر تریدرها میکنند این هست که در محدوده 50 دست به معامله ای نزنید چرا که در آن محدوده میزان خرید و فروش تقریبا برابر هست و اندیکاتور هم هیج نظری در مورد روند ندارد پس بهتر است ریسک نکنید و معاملات خود را صرفا در محدوده های اشباع خرید و اشباع فروش باز کنید.

برای تحلیل دقیقتر در تنظیمات اندیکاتور rsi عدد را بیشتر میکنند تا فاصله نمودار با محدوده های 0 تا100 بیشتر شود لذا حتما نیازی نیست به تنظیمات دستی بزنید عدد 14 پیشفرض تقریبا بهینه است .

از دیگر کاربردی های اندیکاتور rsi میتوان به ترسیم کردن خطوط روند در آن اشاره کرد ، در نمودارEUR/USD که در تصویر زیر مشاهده میکنید خط روند در آر اس آی کشیده شده و به محض شکسته شدن خط روند قیمت نمودار روندی نزولی پیدا کرده است.

از rsi برای تشخیص واگرایی ها میتوان استفاده کرد که در مقاله زیر بصورت کامل در مورد واگرایی ها صحبت کردیم ، اگر به درک کامل مبحث واگرایی برسید و بتوانید در نمودار آن را تشخیص دهید قطعا موقعیت هایی بسیار عالی و کم ریسک در جهت تغییر روند میتوانید بدست آورید.

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید.

منبع: آموزش اندیکاتور rsi

آموزش تصویری اندیکاتور مکدی

آموزش تصویری اندیکاتور مکدی

اندیکاتور macd ساختاری منحصر به فرد نسبت به بقیه اندیکاتورها دارد و از ورودی و فرمول های نسبتا ساده ای تشکیل شده ، آقای جرالد بی اپل این اندیکاتور را طی سالها تجربه در بازارهای مالی بوجود آورده که این اندیکاتور بیشتر معنی همگرایی و واگرایی میانگین متحرک هست و همین امر باعث محبوبیت هر چه بیشتر این ابزار بین معامله گران شده است.

آقای جرالد سالها بر روی داده ها و شکل ظاهری این اندیکاتور کار کرد تا به شکلی دربیاد که در تصویر زیر مشاهده میکنید ، ایشان زمان زیادی برای تکمیل این اندیکاتور گذاشتند و در ادامه در مورد انواع مکدی هم توضیح خواهیم داد.


انواع اندیکاتور مکدی

1-مکدی کلاسیک

چندسالی هست که شکل و شمایل مکدی تغییر پیدا کرده . که به دو دسته مکدی کلاسیک و مکدی مدرن تقسیم شده اند.

در تعداد محدودی بروکر باینری آپشن اندیکاتور مکدی بصورت کلاسیک هست مانند همان عکسی که در بالا درج شده .

کارکرد مکدی کلاسیک به این صورت هست که از دو خط سبز و قرمز رنگ تشکیل شده ، ولی اگر در فارکس کار میکنید ، در پیشفرض متاتریدر ، مکدی بصورت مدرن قرار داده شده است که اگر از شکل ظاهری آن خوشتان نمی آید میتوانید فایل نصبی مکدی کلاسیک را از اینترنت دانلود کرده و بروی متاتریدر خود نصب نمایید.

خط قرمز رنگ به نام Signal و خط سبز رنگ به نام MACD است که از میله هایی عمودی عبور میکنند که هیستوگرام نام دارند .

هر زمان خط مکدی به هر سمتی خط سیگنال را شکست ما به همان سمت پوزیشن میگیریم . بطور مثال اگر خط مکدی به سمت بالا خط سیگنال را شکست باید این احتمال را بدهید که نمودار یک سیر صعودی خواهد داشت و در روند های نزولی این مورد بلعکس هست.

اعتبار سنجی از سیگنال های اندیکاتور macd

هر زمان خطوط از بین میله ها یکدیگر را قطع کردند نشان اعتبار بسیار ضعیف سیگنال دارد و سعی کنید تا جای ممکن در این موقعیت وارد معامله نشوید چرا که ریسک بیشتری شامل حالتان میشود.

به تنظیمات میله های هیستوگرام دست نزنید و آنها را حذف نکنید چرا که یکی از معیار های اعتبار سنجی سیگنال گیری در اندیکاتور مکدی هستند و بدون این میله ها نمیتوانید تصمیمات درستی در مورد وارد شدن به یک معامله بگیرید.

2-مکدی مدرن

اما نوع دوم این اندیکاتور که مکدی مدرن نام دارد از یک هیستوگرام و یک خط سیگنال تشکیل شده و خط مکدی در این نوع حذف گردیده.

به عبارتی خط مکدی تبدیل به هیستوگرام شده و بلعکس مکدی کلاسیک اگر خط سیگنال در میله ها حرکت کند دارای اعتباری خوبی هست.

اگر به عکس زیر دقت کنید متوجه خواهید شد که خط سیگنال به هر طرفی که میله ها را قطع کرده نمودار به همان سمت صعود و یا نزول داشته .

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید.

منبع: آموزش اندیکاتور مکدی


آموزش جامع اندیکاتور cci

اندیکاتوری را معرفی میکنیم که قدرت شتاب نوسان در چارت را به ما نشان میدهد . اندیکاتور cci در دسته بندی اسیلاتور ها قرار میگیرد .

این ابزار توسط آقای دونالد لمبرت ساخته شد که از سه فرمول مختلف تبعیت میکند . این اسیلاتور در ابتدا که در سال 1980 به بازار آمد و فقط برای بازارهای کالا بکار گرفته میشد ولی رفته رفته در تمامی بازارهای جهانی مانند سهام و… جای خود را باز کرد و از آن بعنوان تعیین کننده قدرت شتاب نوسان استفاده میکنند.

به دلیل سادگی که ظاهر این اندیکاتور دارد شاید در نگاه اول از نظر یک معامله گر مبتدی جدی گرفته نشود ولی هر اندیکاتوری کاربرد خاص خودش را داشته و فرمول نویسی متفاوتی با سایر اندیکاتور ها دارد ولی با این وجود نباید به هیچ عنوان بدون دانش تحلیل تکنیکال وارد معامله ای شد چرا که درصد بالایی از موفقیت یک تریدر مربوط به تسلط بر تحلیل های تکنیکال میشود .

کسانی که از متاتریدر استفاده میکنند میتوانند از این قسمت طبق شکل زیر اسیلاتور cci را فعال نمایند.

همانطور که در شکل زیر مشاهده میکنید نمودار cci در بین محدوده های 100- و 100+ نوسان میکند .

چگونه از اندیکاتور cci سیگنال بگیریم

زمانی که اندیکاتور cci روی خط 100+ قرار میگیرد و شیبی به سمت بالا دارد سیگنال خرید میگیریم و زمانی که مشاهده میکنیم اندیکاتور cci  روی خط 100- قرار گرفته به نحوی که شیبی به سمت پایین دارد سیگنال فروش خواهیم گرفته .

اما باید بسیار حواستان را جمع کنید چرا که در این مواقع ممکن است روند فعلی به پایان رسیده باشد لذا پیشنهاد میشود از اندیکاتور مکدی macd یا rsi و همچنین الگوهای تحلیل تکنیکالی استفاده نمایید تا بعنوان یک تاییدکننده خوب عمل نماید .

در مواقعی که روند فعلی به پایان خود رسیده باشد معمولا indicator cci اگر بطور مثال روی خط 100+ باشد باید شیبی به سمت پایین پیدا کند و ابزار های دیگر هم این تغییر روند را تایید کرده باشند در هر دو از روش هایی که گفته شد میتوانید موقعیت های خوب و کم ریسکی را باز کنید .

در بالا ساده ترین و مهمترین روش های سیگنال گیری از cci گفته شد.

کاربردهای اندیکاتور cci

  1. تغییرات قیمتی در نمودار را مورد بررسی قرار میدهد.
  2. کمک به معامله گر در جهت تشخیص راحت تر و دقیقتر موقعیت های اشباع خرید و اشباع فروش در سهم.
  3. زمان هایی بازار گاوی یا صعودی هست cci مثبت ، و زمان هایی که بازار خرسی یا نزولی است cci منفی خواهد بود.
  4. تشخیص واگرایی در نمودار
در صورت تمایل برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید.

نکات قیمت شورت مردانه

مقدمه

به عقیده مردم شناسان انسان نه از روی شرم بلکه از روی عقل و برای حفظ اندام‌های جنسی خود از گزند نور آفتاب، سرما، باد و بوران نخستین  زیرجامه را از برگ و پوست درختان و پوست حیوانات و جانوران برای خود فراهم آورد. از این رو با گسترش و پیشرفت بشریت و پیدایش تمدن وقتی انسان از پارچه، جامه و لباسی را برای خود فراهم آورد. انچه را که در زیر این جامه می‌پوشیدند، به زیرجامه و آنچه که امروزه به معنای مورد نظر ما را دارد بدل گشته است.


اگر بخواهیم از باب اهمیت لباس زیر صحبت کنیم باید از همه‌ی جهات بهداشتی، مراقبتی، زیبایی و محافظتی آن را مورد برسی قرار دهیم. از همین جهت اهمیت و ارزش این زیرجامه بسیار بیشتر و حساس‌تر از قبل مورد توجه قرار می‌گیرد. این دسته از البسه به خاطر این که با قسمت‌های حساسی برخورد دارند باید بیشتر از قبل به نکات خرید لباس زیر مردانه توجه کرد. علاوه بر این که نکات خرید را باید مد نظر قرار داد باید نکات نگه داری و بهداشت را هم در نظر داشته باشیم تا سلامت ما کمتر در خطر بیافتد.


با این تفاسیر باید زمان و هزینه بیشتری را صرف خرید لباس زیر کنیم تا سطح سلامت جسمی و جنسی خود را ارتقا دهیم. البته این امر نیازمند دانستن اصولی برای خرید لباس زیر می‌باشد. در این جا سعی میکنیم که این اصول و نکات را بیشتر توضیح دهیم. البته در این بین شاید بعضی‌ها بگویند لباس زیر است دیگر نیازی به این همه وسواس و حساسیت ندارد در جواب باید بگویم که اتفاقا چون به آن قسمت نور کمتری میخورد امکان رشد باکتری و میکروب بیشتر می‌شود از همین رو احتمال آلودگی خیلی بیشتر از سایر نقاط بدن می‌باشد. در ادامه با این مقاله از کیان تن پوش که تولید کننده انواع شورت پادار مردانه می باشد، همراه باشید تا شما را با نکات خرید لباس زیر مردانه آشنا کنیم.


5 نکته خرید لباس زیر مردانه


به تصور خیلی از افراد لباس زیر پوشینه‌ای ساده است که لزومی ندارد ر انتخاب و خرید آن دقت و وسواس زیادی به خرج داد. یا اصلا مطلبی در خصوص این لباس نمیتوان یافت که لازم باشد آن را یاد گرفت. و این گونه می‌شود که افراد با خود میگویند که یک شورت یک لباس زیر معمولی است که زیاد خریده می‌شود. هفته‌ای چند بار شسته می‌شود وگاها ضدعفونی می‌شود.


که در نهایت بعد از ۶ ماه تا یک سال که عمر مفید آن به پایان میرسد دور انداخته می‌شود.اما عقیده و نظر پزشکان اورولوژیست چیز دیگری است. آن‌ها معتقدند که باید در انتخاب و خرید لباس زیر بسیار دقت کرد. که به معنی است که باید روی کیفیت و جنس و رنگ آن وسواس داشت. حتی باید با توجه به اندام خود لباس را انتخاب کرد تا لباس با تن تناسب داشته باشد. البته در مواقعی هم که برخی بیماری‌های خاص دستگاه تناسلی ایجاد می‌شود لباس زیرهای مخصوصی به تن کرد. حال می خواهیم یکسری از نکات خرید شورت مردانه را بیشتر توضیح دهیم.


لباس زیر را سعی کنید زودتر از عمر مفیدش دور بیاندازید و شورت جدید را بخرید


تصور بیشتر آقایان از لباس زیر این گونه است که می‌ توان آن را تا زمانی که واقعاً پاره نشده است، پوشید. یا این‌که در سلیقه خانم‌ ها است که دوست دارند لباس‌ های‌ زیر متنوع به تن کنند یا به دلیل ویژگی‌های خاص اندام تناسلی‌شان، نیاز دارند که برای حفظ سلامت و رعایت بهداشت بیشتر، در فاصله زمانی کوتاه‌تری لباس زیر بخرند. اما این تصورات کاملا غلط است. به همان اندازه که حفظ بهداشت در لباس زیر موجب حفظ سلامتی خانم‌ها می‌شود، در مراقبت از سلامتی آقایان نیز هم مؤثر است. یعنی آقایان هم باید به تعویض هر روزه لباس زیر خود اهمیت بدهند و عادت کنند.  البته خیلی مهم است که حداقل هر ۶ ماه یک بار برای خرید شورت جدید هزینه کنند.



قبل از خرید سایز بدن خود را چک کنید تا متناسب با اندام خود انتخاب کنید


بسیار دیده شده است که آقایان به هنگام خرید لباس زیر به حرف فروشنده مبنی بر کیفیت خاصیت کشسانی پارچه شورت، به خاطر کمبود وقت و یا حتی کم حوصلگی بسنده می‌کنند. به همین علت لباس زیری می‌خرند که سایز آن چندان مناسب نیست و به علت تنگ بودن، اجزای اندام تحتانی آن‌ها را همواره تحت فشار مضاعف قرار می‌دهد. این شرایط جدای از آزار دهنده بودن برای فرد بسیار مضر نیز هست. همچنین ای عمل می‌تواند در صورت تکرار و طولانی شدن استفاده، قدرت باروری مردان را نیز تحت الشعاع قرار دهد. بنابراین بهترین کار این است که به عدد درج شده روی لباس زیرها اکتفا نکنید و یک بار سایز خودتان را با متر و رعایت اصول، دقیق اندازه بگیرید، سپس اقدام به خرید شورت مناسب بکنید.


مدل لباس زیر مردانه را مناسب اندام خود انتخاب کنید


مدل‌های گوناگون شورت به صورت کلی هیچ مزیت و برتری خاصی بر یکدیگر ندارند. یعنی به عنوان مثال نمی‌توان به طور قطعی گفت شورت باکسر به دلیل آن‌که امکان ارتباط دستگاه تناسلی با هوا را فراهم می‌کند، لزوماً و همیشه بهتر از شورت اسلیپ می‌باشد یا چون شورت اسلیپ می‌تواند تا حد زیادی از دستگاه تناسلی مراقبت کند، پس باید همیشه آن را به تن کرد. در اصل این‌که کدام شورت مردانه بهتر است به دو موضوع کلی بستگی دارد. یک این‌ که شما کدام مدل را می‌پسندید؟ و دوم آن که ویژگی‌ و فرم اندام شما چیست؟ در خصوص دلیل اول که بستگی به خودتان دارد. اما در مورد دوم، پیشنهادها و نکاتی وجود دارد. برای مثال شورت اسلیپ بیشتر مناسب مردانی است که:



ران‌های پهنی دارند. از این رو می‌خواهند به هنگام راه رفتن یا دویدن اصطکاک کمتری بین پوست بدن و پارچه لباس زیر ایجاد شود تا پوستشان کمتر ازرده شود.




آن دسته از افرادی که تمایل زیادی به پوشیدن شلوارهای جین و تنگ دارندبهتر است از این مدل شورت استفاده کنند. به این دلیل که پوشیدن شورت باکسر به خاطر ردی که روی پارچه شلوار از خود نشان می‌دهد مناسب آن‌ها نمی‌باشد.




افرادی که فعالیت بدنی آن‌ها در طول روز زیاد است پادار بودن شورت تا حدی برای آن‌ها دست و پا گیر است از این جهت بهتر است از شورت‌های اسلیپ استفاده کنند و یا ورزش می‌کنند و از این جهت احتمال آسیب‌دیدگی دستگاه تناسلی در آن‌ها زیاد می‌شود.




طبع بدن آن‌ها سرد است. بنابراین پوشیدن شورتی که به تن می‌چسبد و امکان عبور هوا ندارد مشکلی از این جهت برای آن‌ها ایجاد نمیکند.




همچنین لباس زیر مردانه باکسر مناسب مردانی است که:



ران پا‌هایشان لاغر است. بنابراین اضافه شدن یک لایه پارچه در این ناحیه مشکل خاصی در راه و حرکت برای آن‌ها ایجاد نمی‌کند.




آن دسته از افرادی که دوست ندارند اندام‌های تحتانی خود تحت فشار باشد و یا ترجیح می‌دهند گشادی شورت باکسر به خنک ماندن بدن آن‌ها در طی روز کمک کند.




افرادی که بدنشان زیاد عرق میکند و چسبیدن شورت به بدنشان عذاب اور است.




افرادی که معمولا شلوار گشاد می‌پوشند و رد شوت روی شلوار آن‌ها نمی‌ افتد.




دوست دارند شکل و پهلو هایشان تا حد امکان پوشیده شود.




بهترین جنس لباس زیر مردانه



اگر بخواهیم یک بار دیگر بخواهیم پاسخ این پرسش را که کدام شورت مناسب مردان است، بدهیم؟ قطعا می‌گوییم شورتی که پیش از هر چیز جنس آن نخ پنبه باشد. البته این‌که شورت‌های مردانه مانند شورت‌های زنانه از نظر جنس از تنوع بسیار بالایی برخوردار نیستند. یا در ترکیب شکل و مدل آن از تور و روبان و سگک استفاده نمی‌شود.اما بهتر است در میان همین طیف محدود جنس، حتماً لباس زیری را انتخاب کنید که مطمئن باشید جنس آن از نخ پنبه است. تنها در این صورت می‌توان یقین داشت که لباس زیر هم به اندازه کافی تمیز شسته می‌شود و هم خوب و کامل خشک می‌شود. از طرفی گرمای کمتری تولید می‌کند و هوای بیشتری از خود عبور می‌دهد و در نهایت از نظر بهداشتی و پزشکی نوع مناسب‌تری است.


پارچه‌ ای با رنگ طبیعی


این نکته هم بسیار حائز اهمیت می‌باشد که یکی از ابزارهای تنوع بخشی به لباس‌زیر، رنگ کردن پارچه آن است. اما از این رو هنگامی که لباس زیر انتخاب می‌کنید باید دقت داشته باشید که ماده‌ای که برای رنگ‌آمیزی الیاف پارچه آن استفاده‌شده است، شیمیایی نباشد زیرا مواد شیمیایی می‌توانند از طریق پوست بدن جذب شوند و در نهایت منجر به بروز بیماری های مختلف پوستی شوند.


در صورت تمایل برای مشاهده محصولات ما بر روی لینک کلیک کنید.